Shop Mobile More Submit  Join Login
Itachi - yes Akatsuki Itachi by christenlanger Itachi - yes Akatsuki Itachi by christenlanger
Uhh, nothing much. Here is a weasel wearing akatsuki clothes. ^^; Can't think of anything these days.

- Photo from Animal Planet
Add a Comment:
 
:iconfree4fireyoutube:
free4fireYouTube Featured By Owner Oct 29, 2011
...seems legit, definitely Itachi! :D
Reply
:iconseecer:
Seecer Featured By Owner Aug 23, 2011  Hobbyist Digital Artist
you don't know how much I lolled
Reply
:icondevilwontcry:
devilwontcry Featured By Owner Aug 7, 2011
Itachi: I fail to see the humor in this.
Reply
:iconpeacelover2:
Peacelover2 Featured By Owner Feb 10, 2011
cute and fany
Reply
:icongitta10:
gitta10 Featured By Owner Dec 14, 2010  Hobbyist Traditional Artist
aww this is cute ;)
Reply
:iconlaszlonemeth:
LaszloNemeth Featured By Owner Sep 20, 2010  Student Digital Artist
awesome XD
Reply
:iconxxpanda29xx:
xXPanda29Xx Featured By Owner Jul 4, 2010
omg thats adorable! xD
Reply
:iconcheetay:
Cheetay Featured By Owner Jul 1, 2010
XD Wholly crap, lol!!
Reply
:iconchanzina:
Chanzina Featured By Owner Jun 24, 2010  Student General Artist
LOL kinda cute X3
Reply
:icondark-blood-kitsune5:
Dark-Blood-Kitsune5 Featured By Owner Jun 21, 2010
that is hysterical. it took me a minute 2 get it though.
Reply
:icondakita:
Dakita Featured By Owner May 1, 2010  Student Digital Artist
win for the weasel xD
Reply
:iconalucardina:
Alucardina Featured By Owner Mar 22, 2010
You've got to be kidding me right?I totally thought you dresed up a weasel XD I loveeeee it so cute :meow:
Reply
:iconreichieru-uchiha:
Reichieru-Uchiha Featured By Owner Mar 17, 2010  Hobbyist General Artist
:rofl:
Reply
:iconthe-anime-lover-1:
The-Anime-Lover-1 Featured By Owner Nov 26, 2009
stupid
Reply
:iconxxseeingeyesxx:
XxSeeingEyesxX Featured By Owner Nov 26, 2009
Lol out of 377 comments you are the one witha angry comment =P
Reply
:iconthe-anime-lover-1:
The-Anime-Lover-1 Featured By Owner Nov 28, 2009
ITS MY OPINION
Reply
:iconlum1neuz:
lum1neuz Featured By Owner Nov 26, 2009
the perfect sharingan! hehe
Reply
:iconsexy-zexy:
Sexy-Zexy Featured By Owner Nov 16, 2009
He looks sooooo cute!
Reply
:iconouchi-gari:
ouchi-gari Featured By Owner Sep 13, 2009  Hobbyist
nice... very nice! =.=
Reply
:iconhyei:
Hyei Featured By Owner Jul 14, 2009
OMG that was freaking funny.
Reply
:iconhypercrazy14:
HyperCrazy14 Featured By Owner Jun 21, 2009
LOL amazing
Reply
:iconhmtm20:
hmtm20 Featured By Owner May 27, 2009
OMG he is so cute! O.o
Reply
:iconangel-leriel:
Angel-Leriel Featured By Owner Apr 27, 2009
Dude! It's like the world's greatest pun. ^_^
Reply
:iconakatsukifreak666:
AkatsukiFreak666 Featured By Owner Apr 10, 2009
GAAAAAAAAAAHHHHH!!!! KAWAII ITACHI-SAN!!!! ^_^ Btw I named my ferret Itachi ^^
Reply
:iconpig3gurl:
pig3gurl Featured By Owner Feb 20, 2009  Student Digital Artist
well u COULD say that u made this pic because itachi means weasel apparently lmao
nice pic!
Reply
:iconnaruwolfhellsing:
naruwolfhellsing Featured By Owner Jan 28, 2009
hahaha thats good
Reply
:iconqueen-gaz:
Queen-Gaz Featured By Owner Jan 4, 2009
I saw this a long time ago, and I'm glad to have found it again. This is so cute.

Itachi... *cracks up*
Reply
:iconchrsora:
Chrsora Featured By Owner Jan 3, 2009
i cant stop laughing!!!!!!awesome man!!!a weasle joines the akatsuki!!!!heh
Reply
:icondunyone1:
dunyone1 Featured By Owner Jan 1, 2009
OMG LOL! itachi = weasel - in Japanese+ weasel cosplayed as Itachi = win
Reply
:iconichirukifan013:
ichirukifan013 Featured By Owner Dec 14, 2008
the perfect cosplay HAHAHAHAH
:rofl:
Reply
:iconhalanlore:
HalanLore Featured By Owner Nov 8, 2008  Professional Digital Artist
HAAHAHAHAHAHAHA! I knew his name meant Weasel but... HAHAHAHAA! Lol.. -weeze- -cough- -dies from laughter-
Reply
:iconitachi-dxb:
itachi-dxb Featured By Owner Sep 27, 2008   Photographer
(\__/)
(O.o )
(> < ) wut the toooot

hahahahahahhaahhahahahaha

nice one
Reply
:iconante-litteram:
Ante-Litteram Featured By Owner Sep 27, 2008
... I warned him that it would happen.
I saw Itachi eat a weasle, and I told him if he did, it would make him turn into one. Some people never learn. *shakes head*
------
THE WEASLES ARE GOING TO TAKE OVER DA WORLD! I hade a dream about it, 5 TIMES! :D
Reply
:iconkiayamaha:
KiaYamaha Featured By Owner Sep 24, 2008
lol so hilarious
Reply
:iconfaythebat:
faythebat Featured By Owner Sep 22, 2008   Digital Artist
XD that litle weasle stol my tirky
Reply
:icontsukinokage7:
TsukinoKage7 Featured By Owner Sep 20, 2008
Double Epic win.
Reply
:iconstarthepikachu:
starthepikachu Featured By Owner Sep 16, 2008
hahahaha!
Reply
:iconkaze-no-hime-138:
kaze-no-hime-138 Featured By Owner Sep 4, 2008
yay! WEASLE *hugging screen* ^/_\^
Reply
:iconsupercool-sombrero:
supercool-sombrero Featured By Owner Aug 10, 2008  Student Digital Artist
:rofl:
THAT is one piece of GENIUS right there.
Reply
:icongogeta408:
gogeta408 Featured By Owner Aug 9, 2008  Hobbyist Writer
you should of given that itachi the 'weasel sharingan...'
Reply
:iconlittle-ampharos:
little-ampharos Featured By Owner Aug 7, 2008  Student General Artist
WEASEL!!! OMG!!! THIS IS SO COOL!!
Reply
:iconkonan79:
konan79 Featured By Owner Aug 4, 2008  Hobbyist Digital Artist
awww man itachi coulda kill u
Reply
:iconanaru123456:
anaru123456 Featured By Owner Aug 8, 2008
he couldn't he is dead already ^^;

---
:teleport::yakuza::ninjadart:
Shinobi are not born but made!
Reply
:icontsukinokage7:
TsukinoKage7 Featured By Owner Sep 20, 2008
Shh.. That's a SPOILER xD
Reply
:iconmello-dramatic:
mello-dramatic Featured By Owner Jul 5, 2008
lmao funny...howed u dress the weasle
Reply
:icontearssofears:
tearssofears Featured By Owner Jun 17, 2008
ahaha cuteee
Reply
:iconcooprules95:
cooprules95 Featured By Owner Jun 17, 2008
this is the most hilarious thing on the planet!!!
Reply
:iconharueta:
HaruEta Featured By Owner Jun 16, 2008  Hobbyist General Artist
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD!!!! awesome
Reply
:iconyinxyangxcookie:
yinXyangXcookie Featured By Owner Jun 13, 2008  Hobbyist General Artist
that weasel is soo kawaii XD
Reply
:iconmeakaira:
meakaira Featured By Owner Jun 11, 2008
pshhhflsngfialsYEAEUS! this is made of win :iconohjoyplz:
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 250 × 350




Details

Submitted on
May 18, 2005
Image Size
47.0 KB
Resolution
250×350
Thumb

Stats

Views
66,952
Favourites
2,050 (who?)
Comments
392
Downloads
3,023
×